18 Şubat 2012 Cumartesi

Çikolatalı Kurabiye
Veee çiçeği burnunda bloğumun ikinci tarifiii..
Bu tarifimi GÜLOANNEMUTFAKTA ya gönderiyorum.


Malzemeler:
Yarım paket margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket krem şanti (Ben kakaolu kullandım)
1 çay bardağı sıvıyağ
Yarım paket hamur kabartma tozu
Alabildiğine un



Yapılışı:
Öncelikle sıvıyağ ve krem şantiyi karıştıralım. Ardından diğer malzemeleri de ekleyip iyice yoğuralım. Sertçe bir hamur hazırlıyoruz. Hamurumuzu hazırladıktan sonra şeklini veriyoruz. Pişirdikten sonra çikolata eritiyoruz ve kurabiyelerin üzerine döküyoruz. Soğumaya bırakıyoruz. Afiyet olsun...
(Çikolatayı benmari usulü bir kaşık margarinle eritiyoruz.)

6 yorum:

  1. Öncelikle blogun hayırlı olsun aramıza hoş geldiniz.

    Canım,tarifinizi, yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bloğun hayırlı olsun
    tanıştığıma memnun oldum
    kurabiye harika
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  3. canım benim en başta tebrik ederim anneye rakip bir blog:))eminim en az annen kadar başarılı bir blog yazarı olacaksın;) seni hemen takibe aldım.bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. Benim bebeğim çayın yanına nefis kurabiyeler yaparmış, annecim çok güzeldi ellerine sağlık. Annesinden özenip bloglar da açarmışş. :))

    YanıtlaSil
  5. bloğun hayırlıolsun:))
    kurabişler güzel olmuş ellerine sağlık
    mutlu haftalar
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun canım, çok güzel bir blog.
    Hemen takibe aldım. Bana da beklerim.
    Bu arada ellerine sağlık nefis görünüyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil